חשמל חכם לצלונים ותריסי אור

חשמל חכם לצלונים ותריסי אור

צלונים ותריסי אור – הטרנד החדש

בשנים האחרונות חלה מגמת התפתחות ושינוי בתחום ההצללה והגלילה של בתי אב ואף משרדים. עד לזמן בו חל השינוי, בתים בישראל נבנו עם מערכות גלילה סטנדרטיות כאשר בכל חלון קיים תריס גלילה המופעל באמצעות מנוע חשמלי. פיתרון זה עדיין מהווה את המסה הגדולה של הבתים, אשר חסרונותיו מובהקים לעומת פיתרון הצלונים ותריסי האור ומורגשים בעיקר עקב רמת גימור ואסתטיות נמוכים, לצד העובדה שהוא דורש תחזוקת ניקיון בתדירות תכופה יותר. לעומתו, פיתרון הצלונים ותריסי האור נחשב ליקר יותר, אך מהווה פיתרון קל לתפעול, תחזוקה וניקיון עם רמות גימור ואסתטיות גבוהות בהרבה מתריסי הגלילה.

צלונים במערכת חשמל חכם

מנועי הצלונים נחשבים למנועים שאינם סטנדרטיים כאשר מתח העבודה שלהם נחשב למתג נמוך של 12/24V ולא 220V כמו מנועי הגלילה. עבור מתח עבודה של 12/24V יש לדאוג לשנאים וממירי מתח נמוך היות ויש צורך להמיר מתח עבודה של 220V למתח נמוך שמשמש כמתח עבודה המפעיל את גידי המנוע הצלוני.

עבור מנועים אלה המצאנו את בקרי התריס הצלוני אשר עובדים על מתח עבודה נמוך ותואם את מבנה התריס כאשר כל בקר מאפשר שליטה הן על גלילת התריס הצלוני והן על זווית הפתיחה שלו. הבקרים נשלטים באמצעות מרכזיית חשמל חכם אלחוטי אשר ממוקמת בארון התקשורת של ביתכם ומאפשר לכם שליטה על הבקרים באמצעות פרוטוקול Z-Wave המהווה את התקן הבינלאומי המתקדם ביותר לבית חכם כיום. מרכזיית הבית החכם מנוהלת באמצעות הטלפון שלכם ושל בני ביתכם וניתן לשלוט בתריסי הבית מכל מקום בעולם באופן יזרום ו/או באמצעות תזמונים, שעוני שבת, חגי ישראל ותרחישים חכמים. כמו כן, ניתן להוסיף שליטה על התקני חשמל נוספים בביתכם כמו דוד חשמל, מיזוג עילי/מרכזי/בקרת אקלים (VRF), תאורה, חיישנים ועוד. יתרון נוסף של מערכת הניהול המתקדמת בעולם שהיא בעלת יכולות אינטגרציה מגוונות לרבות חיבור מצלמות ומערכת האזעקה לממשק שליטה אחד המותקן במכשיר הנייד שלכם ומאפשר לכם לנהל את ביתכם בצורה נוחה, פשוטה, יעילה וחסכונית בחשמל.

למעבר למפרט הטכני של בקר צלון – לחץ כאן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email