מערכת בית חכם מבית הומיטק ניתן לרכוש להתקין  מומלץ לרכוש לתקופת התנסות  רכיב אחד מכל ספק, בתקן פתוח על מנת שבעתיד תוכלו לשלוט באותה אפליקציה בכל המוצרים

בית חכם מחיר

רובנו מחפשים דרך לחיות חיים איכותיים במינימום הוצאות. משום כך, בית חכם במחיר הוגן הוא אחד הנושאים המשמעותיים העומדים לנגד עיניו של כל לקוח, במיוחד כאשר אנו תחת תקציב מוגבל של שדרוג או שיפוץ הבית. כיום, הבית החכם אינו עוד מושא לעשירים בלבד, אלא מתאפשר עבור כל כיס ובית בישראל. בעבר, הפתרונות היחידים שהשוק הציע היו מסורבלים מדיי, אינם על בסיס התשתית חשמל הקיימת ודורשים השקעה כספית גבוהה מאוד.

בית חכם מחיר – בוחרים במערכת חשמל חכמה המשתלמת ביותר בישראל

חבילת היכרות חסרת תקדים ב-1,999 ש"ח הכוללת שליטה על דוד, מזגן, תריס, 6 מעגלי תאורה ואינטרקום פעמון

ניתן לרכוש מוצרים חכמים משוכללים ואיכותיים מבלי להגיע להוצאה של סכומים אסטרונומיים ולא פרופורציונאליים באמצעות כמה טיפים יעילים:

  • לרכוש מוצרים איכותיים – אם החלטתם להכניס לביתכם מתג חשמלי חכם המווסת את האור בבית או תריסים חכמים הניתנים לשליטה מרחוק, מומלץ לעשות זאת בחברה אמינה ומקצועית המשווקת מערכת העומדת בתנאי התקן הישראלי. בדרך זו תוכלו להבטיח את האיכות הגבוהה של המוצרים אשר ישמשו אתכם לטווח ארוך. זאת בניגוד למוצרים זולים ובלתי איכותיים אשר יצאו מכלל פעולה במהירות ויזדקקו להחלפה.
  • מבצעים לאירועים מיוחדים – חפשו מבצעים לקראת חגים כמו פסח או סוכות. לפני ימים מיוחדים אלה אנשים רבים מעוניינים להתחדש בשיפוץ לבית או ברכישת מוצרים חדשניים. חברות רבות יוצאות במבצעים שניתן לנצל, וכך להכניס טכנולוגיה חדשה לבית במחיר זול.
  • בדיקת מחירים מחירים – לפני שאתם קובעים אם מוצר מסוים יקר מדיי או זול מדיי עבורכם, בצעו סקר שוק. אם לדוגמה, אתם מחפשים מערכת אבטחה לביתכם, בקשו מהחברות השונות הצעת מחיר, השוו בין הכמות לאיכות וקבלו החלטה לגבי רכישת המוצר המתאים לכם.
  • השוואה מדוייקת – לפני שאתם מגיעים להחלטה ובחירה של המערכת הנכונה מבחינתכם חשוב לבצע השוואה "תפוחים לתפוחים" כך שהמערכת הרצויה אכן היא הבחירה הנכונה.

– האם המערכת עובדת ללא תלות באינטרנט האלחוטי? למשל חברות רבות מציעות הדלקה של מפסק תאורה מחליף רק כאשר קיים אינטרנט אלחוטי.

– האם המערכת שאתם עומדים לבחור מעניקה מענה מלא לצרכי החשמל הביתי? חברות רבות מציעות ללקוחות מפסקי תאורה ותריסים בלבד, ללא פיתרונות למפסקים מיוחדים כמו פעמון, לחצן מדרגות או לשקעי החשמל.

– כמה זמן אחריות החברה מציעה לכם ומהם סטנדרט השירות עבור המערכת? קיימות חברות המעניקות תנאיי אחריות דלים ורמת שירות לא טובה.

הומיטק – הבית החכם המשתלם בישראל

בית חכם במחיר טוב ובסטנדרט גבוה ניתן למצוא בהומיטק. הצוות המקצועי של החברה מסייע לכל אדם בבחירת המוצר המתאים לו ובהתקנתו. בהומיטק תוכלו ליהנות מיחס אישי הניתן לכל לקוח ובליווי מקצועי – החל מבחירת המוצר ועד להתקנתו והפעלתו בביתכם. מבין המוצרים אפשר להזכיר מתגים חכמים השולטים בתאורה של הבית, דוד שמש המופעל מרחוק באמצעות אפליקציה, טלוויזיה ומזגן המופעלים על ידי שלט רחוק, רגשנים השולטים על איכות האוויר בבית או שקעים חכמים שבאמצעותם ניתן להפעיל את מוצרי החשמל מרחוק. מוצרים אלה נמכרים באחריות מלאה, והם עברו את אישורי הבטיחות הרלוונטיים.

בית חכם עלות

מעוניינים לשמוע אודות בית חכם מחיר ואפשרויות תמיכה ממוחשבות אצלכם בבית? היום כולם עוברים לטכנולוגיות בית חכם בקלות ובמהירות. עם כניסת המחשבים והשבבים לעולמנו, החיים שלנו השתנו ללא היכר. מהיום אפשר להפעיל דרך מכשיר הטלפון שלכם את התאורה, להכניס תכנית עבודה למערכת ההשקיה בגינתכם או להפעיל את התריסים החשמליים בלחיצת כפתור אחת מרחוק. חברת homeetec משווקת ומתקינה מנגנונים ומערכות לבית חכם שישדרגו את איכות חייכם ללא היכר.

עלות בית חכם

בבית חכם ניתן לחבר כל מערכת חשמלית או מכשיר אל ממשק מרכזי שינותב גם למכשירי הנייד של בעלי הבית. כך אפשר להפעיל ולפקח על כל מכשיר בבית, להדליק ולכבות בתזמון מסוים, ועוד אפשרויות רבות. מבחינת המחיר, אפשר להסתפק בכמה פיצ'רים ומכשירים או במערכת שלימה ובמנגנון רחב שיחובר לכל הבית. כמובן, כמה שיותר מכשירים מחוברים למערכת זה ידרוש תשלום נוסף.

  • בבית חכם תוכלו להפעיל מראש כל מערכת חשמל שתרצו בלחיצת כפתור – אורות, מזגן, ממטרות ותריסים חשמליים. גם את מערכת המצלמות והאזעקה ניתן להפעיל או לנטרל מרחוק, וכן לבדוק בכל מצב אחר זוויות המצלמות, מה שמוסיף לבטיחות וההגנה שלכם.
  • אפשר להכין תכנית עבודה מוגדרת לכל מערכת שעובדת לפי שעון – כמו שעון שבת למזגן או להשקיה בזמנים קבועים מראש לבחירתכם.
  • בית חכם שומר אתכם מעודכנים תמיד – ניתן לפקח מכל מקום על מצבי המערכות בבית.
  • ממשק חכם וידידותי במיוחד לטלפון הנייד ולצגי טאצ' חכמים בבית. לא נדרשת הכנה מראש על מנת לתפעל אותם. כך תוכלו לשלוט בכל מערכות הבית, כולל מצלמות ואזעקה, גם כשאתם מחוץ לבית.
  • שלל מתגים ומפסקים חכמים בעיצוב מרהיב ואלגנטי במיוחד המותאמים לשימוש בטכנולוגית בית חכם. ישנם מצגי טאצ' – לוחות לחיצה פונקציונליים האחראיים להפעלה וביקורת.

מערכת בית חכם מחיר

בית חכם מחיר טוב יכולה לספק לכם חברת homeetec. חברה זו מתמחה בשיווק והתקנה של מוצרי בית חכם לבתים פרטיים ולארגונים, במקצועיות ובמחירים נוחים והוגנים במיוחד. אם גם אתם מעוניינים לשדרג את חווית הדיור שלכם ולהרגיש את העתיד אצלכם בסלון, רכשו את אחת המערכות של בית חכם של חברת הומיטק. הצטרפו עוד היום אל אלפי ישראלים שכבר בתוך המהפכה הטכנולוגית.

בית חכם מחיר משתלם

מערכת בית חכם מחיר משתלם במיוחד

מחפשים אחר מערכת בית חכם מחיר משתלם? אם כך אין ספק כי הגעתם למקום הנכון! חברת הומיטק המקצועית והמנוסה שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בהפיכת הבית או הדירה שלכם לבית חכם אשר עתיד לשדרג את חייכם באופן מהותי. עתה אין אתם חייבים לשלם ביוקר על שדרוג ביתכם ותפעולו בצורה החסכונית והנוחה ביותר. צוות החברה שמח לעמוד לשירותכם בכל ויסייע בהתאמת הפתרון האיכותי אשר יסייע גם בחיסכון משמעותי בהוצאות האנרגטיות של הבית.

בית חכם מחיר – השקעה שיוצרת איכות חיים

בחירה של מערכת בית חכם מחיר משתלם הינה זו אשר מעניקה לכם את האפשרות ליהנות משליטה יעילה ומבוקרת בכל מכשירי החשמל השונים שבביתכם וחיסכון כלכלי משמעותי הנובע מכך. מערכות אלו לא חייבות להיות יקרות במיוחד והן מאפשרות את תכנון פעילותו של המכשור האלקטרוני בביתכם. כך תוכלו ליהנות מאיכות חיים ברמה גבוהה אשר לא עולה לכם ביוקר.

על מנת להבטיח את השלמת הבחירה המיטבית עבורכם, מומלץ יהיה להקדיש את תשומת הלב לאיכות ונוחות התפעול של המערכת. כך שללא ספק, בחירה בממשק ידידותי למשתמש תהיה זו שתעניק לכל בני הבית את היכולת לשלוט בצורה אפקטיבית בכל פעולות המקום. ניתן יהיה להתאים פעולות שונות לפקודות ספציפיות. כך לדוגמא- פקודת 'לילה טוב' יכולה להיות זו אשר מפעילה את מערכת האבטחה, מכוונת את המזגנים לטמפרטורה נעימה לשינה ומכבה את כל האורות הלא נחוצים בכל רחבי הבית שלכם.

הומיטק – כשהבית פוגש טכנולוגיה מובילה

חברת הומיטק המיומנת שמחה לעמוד לשירותכם בכל ומתאימה מערכות בית חכם לכל לקוח בצורה אינדיבידואלית. הצוות המקצועי שלנו מסייע בהתאמת מיטב הטכנולוגיה והפתרונות האיכותיים לצרכיו של כל לקוח ולקוח, זאת מתוך מטרה לספק לכל אחד ואחת את האפשרות שבתכנונו והקמתו של בית חכם אשר מסייע בחיסכון כלכלי משמעותי ומביא לחווית מגורים איכותית שתמיד חלמתם עליה. לקבלת מענה מקצועי לכל שאלה בנושא, השאירו פרטים באתר או חייגו 1-700-507-503.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email