IMG_20201125_135732

דור חדש של שקעי חשמל

שקעי ומפסקי חשמל מעוצבים הינם עוד טרנד חולף אלא פיתרון עכשווי ומודרני המשדרג את הנראות של הבית בצורה משמעותית, לעומת מפסקי הפלסטיק הרגילים שהולכים ומתכלים עם הזמן והופכים לצהבהבים. אותם מפסקי פלסטיק הולכים והופכים לפחות ופחות אסתטיים ככל שהזמן עובר ואינם שומרים על מראה אחיד ללא תלות בזמן בהשוואה למפסקי הזכוכית.

עיצוב טכנולוגי באמצעות מגע

מפסקי הזכוכית אינם מאופיינים רק בכך שהם מבריקים ושומרים על נראות מדהימה לאורך תקופה של זמן, אלא גם מבוססים טכנולוגיית טאצ' כאשר באמצעות מגע קל ניתן להפעיל את ההתקן החשמלי המחובר אל המתג.

עיצוב מינמליסטי באמצעות חישוק המגע

מפסקי הזכוכית בעלי חריטה מיוחדת המותירה צורה של חישוק עגול אחד או יותר לאורך הפאנל. כל עיגול כזה שולט על היציאה של מעגל חשמלי. אם מדובר במנורה אז לחיצה על העיגול תדליק את האור ולחיצה נוספת תכבה אותו. אם מדובר בתריס אז לחיצה על העיגול תעלה או תוריד את התריס ולחיצה על העיגול שלידו תבצע את הפעולה ההפוכה. בכדי לעצור את התריס נלחץ על הכפתור האחרון שבו ביצענו את הפעולה או על הכפתור הנגדי.

עיצוב חדשני באמצעות תאורת הלד

איך נדע שהתאורה דולקת או כבויה? אז כמובן שחשבנו על הפרטים הקטנים ומסביב לכל חישוק קיימת תאורת לד המאירה מסביבו ומעידה על הסטטוס החשמלי בו הצרכן נמצא, כלומר דולק או כבוי. לד כחול משמע הצרכן כבוי ואינו פועל, אך לעומת זאת לד אדום מעיד על כך שהצרכן החשמלי עובד.

זכוכית קריסטלית עמידה בפני מים

בנוסף לכל התכונות, חשוב לציין כי הזכוכית מהם עשויים המתגים הינה זכוכית קריסטלית נגד נעיצות וגם מעבר ושימוש בדברים חדים כנגד הזכוכית אינו משאיר סימנים או שריטות. כמו כן, הזכוכית עמידה בפני מים ובעת שימוש בידיים לחות ורטובות ניתן להפעיל את המתגים ולקבל את המגע המושלם כפי שאנחנו רגילים אליו.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email