שליטה קולית על הבית החכם

חשמל חכם בשליטה קולית

הפעלה של הבית החכם ושליטה על כל התקניו אינו דבר חדש ופורץ דרך אלא הטכנולוגיה הפשוטה שמאפשרת להפוך בית רגיל לבית חכם בחצי יום עבודה ללא צורך בשינויי תשתית כלשהם. בשנים האחרונות מתפתחות עוד ועוד טכנולוגיות המשפרות את השליטה על הבית הן באמצעות פונקציונאליות משופרת, והן באמצעות השיפור הרב החל במערכות התקשורת. יחד עם זאת, השליטה הקולית, Voicr Assistant (VA), הינה דבר חדש ומהפכני בתחום הבית האוטומטי והחכם ומאפשר לנו לשלוט על התקני הבית החכם, לקבל ולהוציא אינפורמציה בצורה דו-כיוונית.

 

לדבר עם הבית שלכם – זה לא חלום

עם הכנסת העוזרות הקוליות לשוק והטמעתם במערכות הבית החכם, חל שינוי תפניתי גדול בכל היחס שלנו כלפי המוצרים החכמים IOT. האינטרקציה עם הבית הופכת ברגע אחד לדבר קסום המשלב נוחות מירבית כאשר ללא מגע אנושי וללא שימוש בטלפון הנייד ניתן לבצע פעולות חכמות ולהפעיל התקני חשמל ללא צורך בכל מאמץ. העוזרות הקוליות מחברות אתכם לביתכם על ידי שליטה קולית ובעצם כך מעצימים את חווית החשמל החכם כאשר אתם מפעילים אורות, שקעי חשמל, מיזוג, טלוויזיה ועוד.

 

אינטגרציה מלאה – לחבר ולהפעיל מאפליקציה אחת

אחד היתרונות הבולטים של העוזרות הקוליות הוא ביצוע אינטגרציה למגוון רכיבי IOT אשר שונים בפרוטוקול התקשורת שלהם אחד מן השני. באמצעות ממשק חיבור אינטגרטיבי של העוזרות הקוליות, ניתן לשלוט ולבקר את כלל הרכיבים בבית באמצעות אפליקציה אחת, אף על פי כי מדובר במוצרי חשמל חכם ממספר רחב ומגוון של מערכות. כך גם בשליטה הקולית, בפקודה קולית אחת ניתן להפעיל מוצר בית חכם בפרוטקול WiFi יחד עם מוצרים בית חכם בפרוטוקול Z-Wave.

 

חשמל חכם – לא רק שליטה קולית

לחבר את הבית הקיים או החדש למערכת חשמל חכם הפך לעניין זמין יותר הן מבחינת היישום הטכנולוגי והן מבחינת התקציב הכספי. יחד עם זאת ומלבד השליטה על התאורה, תריסים, מזגנים, דוד חשמל, שקעים ועוד, ניתן לחבר גם את מערכות האודיו וידיאו, מערכות הביטחון והאזעקה, מערכות הבקרת מצלמות ואינטרקום אל תןך ממשק החשמל החכם ולשלוט באמצעות אפליקציה אחד על כל מערכות הבית.

למעבר והתרשמות ממגוון הרחב של המוצרים אותם ניתן לחבר – לחץ כאן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email