מה כוללת מערכת בית חכם ?

מה כוללת מערכת בית חכם ?

עם מערכת בית חכם של חברת הומיטק, תוכלו להרכיב ולהפוך את ביתכם בתוך יום אחד לבית חכם, מבלי לבצע הכנות מיוחדות כאשר כל הבית יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה והמותאמת ביותר עבורכם. במערכת ניתן יהיה להגדיר את כל הפקודות שאתם נוטים לבצע על בסיס קבוע. דוגמא לכך היא יצירה של פעולות שונות אשר מתבצעות במקביל בשעה שאתם בוחרים מילת טריגר מסוימת, כגון – בחירה ב"להתראות" או כל מילה אחרת שתגדירו לעניין, יכולה לכבות את כל האורות בבית, לכבות את המזגן ולסגור את התריסים. במערכת בית חכם של הומיטק אתם יכולים לשנות את ההגדרות בצורה עצמאית ולהתאים אותם לצרכים שלכם באופן אינדיבידואלי. כמו כן, תוכלו להינות משליטה מלאה מכל מקום בעולם על כל ההתקנים והמוצרים המחוברים בביתכם.

מערכות בית חכם יאפשרו לכם לשלוט במוצרי חשמל, תאורה, מזגנים, תריסים ואף הדוד החשמלי, בישר מתוך הטלפון הנייד שלכם. מערכת בית החכם מאפשרת ביצוע פעולות באופן אוטומטי מבלי התערבותו של האדם. את המערכת בית חכם אלחוטי ניתן לפרק למספר מוצרים, חלקן כולל:

  • דוד שמש חכם – זה מאפשר לכם להדליק את הדוד עוד בדרך הביתה, וכשאתם מגיעים תוכלו ליהנות מיד ממים חמים כאוות נפשכם.
  • תריסים חכמים – רוצים להגיע לבית מאוורר ולא חנוק? פתחו את התריסים בעזרת האפליקציה ותוכלו ליהנות מבריזה נעימה שתאוורר את הבית עד שתגיעו. מנגד אם השמש קופחת על הבית, אולי כדאי לסגור את התריסים, אפילו אם אתם כבר בעבודה ושכחתם לעשות את זה בבוקר.
  • תאורה חכמה – שליטה על מעגלי התאורה בביתכם כולל שעון שבת לתאורה ומגוון אפשרויות לחיסכון והתייעלות של החשמל בביתכם.
  • מערכות אבטחה חכמות – אלו מאפשרות לנו להיות מודעים לכל אשר מתרחש בבית. במידה והתרחש דבר חריג, אתם תוכלו לקבל הודעה באופן מיידי ולבדוק את החלק בבית שיש בו בעיה, בין אם התריס נפתח כשלא היה אמור לעשות שאת או דלת כניסה שנפרצה.

לא מתפשרים על איכות!

מעוניינים לשמוע עוד פרטים? שוקלים לרכוש מערכת בית חכם? אנו בחברת הומיטק ניתן לכם ייעוץ ללא עלות ונלווה אתכם בכל תהליכי הפרויקט עד לסיום. כמו כן, אנו מתחייבים למערכת בית חכם במחיר המשתלם בישראל.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email