באמצעות מערכת איבזור מודולרית ופאנליזציה ייחודית  עבור מוצרי גוויס ניתן להשיג מענה לכל צורך חשמלי המתבסס על תכנית החשמל של הלקוח, תוך השגת אסתטיות מקסימאלית בשטח ללא צורך בנקודות חשמל מיותרות, כל זאת לצד נוחות בעת השימוש היומיומי של בני הבית.

גוויס קטלוג

מערכת מפסקים ושקעים מעוצבים לתשתית גוויס

במרבית הבתים הקיימים כיום בישראל קיימת תשתית של קופסאות חיווט כתומות מדגם גוויס המתאימות לשקעים ולמפסקים מצורה מלבנית. באמצעות תשתית זו ניתן להרכיב שקעים ומפסקים במגוון אפשרויות תוך כדי מתן מענה על צרכי המערכת החשמלית הביתית. אך,האם אותם שקעים ומפסקים מפלסטיק שקבלן החשמל מרכיב לנו בבית באמת תואמים את העיצוב והמראה שהיינו רוצים לייצר בבית החדש שלנו? היום לא צריך להמציא או לייצר תשתיות חשמל מיוחדות בכדי לעבור למערכת חשמל מעוצבת ויוקרתית הכוללת שקעים ומפסקים מזכוכית קריסטל העובדים באמצעות טכנולוגיית טאצ'. כל זאת מתבצע באמצעות התקנה והרכבה סטנדרטית בדיוק כמו המפסקים והשקעים הרגילים בתשתית גוויס הביתית.

למעבר למוצרים לחצו כאן

מפסקים ושקעים מעוצבים – איך בוחרים חברה 

מעבר למערכת חשמל משודרגת הכוללת מפסקים ושקעים מעוצבים דורשת ליווי ותמיכה בהתקנה המערכת שחייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולכלול אמינות אמינה ועבודה לפי כל התקנים הבטיחותיים. אלה כמה טיפים מדוע כדאי לשדרג את מערכת המפסקים והשקעים בביתכם המתאימה לתשתית גוויס: 

  • טכנולוגיית טאצ' ושכלולים נוספים – המפסקים המעוצבים כוללים חידושים טכנולוגיים. אחד מהם הוא טכנולוגיית מגע שבאמצעותה מגיבים המפסקים לפקודות מגע במהירות. כמו כן, כפתורי הכיבוי וההדלקה של המפסקים זוהרים בחושך ומקלים על ההתמצאות בחדר חשוך.
  • התקנה פשוטה וסטנדרטית – מפסקי ושקעי החשמל המתקדמים אינם דורשים תשתית חשמל מיוחדת, מותקנים בצורה רגילה כמו המפסקי ושקעי החשמל הרגילים, לכן מתאימים להרכבה עבור בתים קיימים ובתים חדשים וכוללים את כל הפתרונות החשמליים לאבזור מערכת שלמה.
  • אטימות מפני מים – בילדותנו הזהירות אותנו שלא לגעת במתג החשמלי בידיים רטובות כדי לא לקבל מכת חשמל. מפסקי חשמל מעוצבים אטומים בפני מים ושומרים על תפקוד מושלם של מגע טאצ' גם בידיים רטובות. 
  • מונעים דליקות – המפסקים הפשוטים עלולים ליצור קצר חשמלי ולגרום לדליקה היות וחומר הפלסטיק מהווה חומר בעירה, בעוד שהחומר ממנו עשויים המפסקים המעוצבים המודרניים הינו זכוכית ומאפשר חסינות מפני דליקות.
  • מראה חדשני לאורך זמן – בחלוף הזמן המפסקים והשקעים הרגילים מתכלים והופכים לצהבהבים דבר שפוגע בנראות ובעיצוב של הבית. כמו כן, מפסקי ושקעי הפלסטיק רגישים לשריטות ולפגעים חיצוניים והם עלולים לצאת מכלל שימוש במהירות. לעומת זאת, המפסקים והשקעים המיוחדים, מחוסנים מפני פגעים כך שפאנל הזכוכית עשוי מקריסטל ואינו מאפשר פגעים ושריטות. בנוסף לכך, המפסקים שומרים על נראות נקייה וחדשה ללא תלות באורך חייהם.

הומיטק – עוברים למפסקים טכנולוגיים חדישים

חברת הומיטק, החברה למוצרים לבית, מציעה מפסקי חשמל מעוצבים איכותיים לבית המשוכלל שלכם. כאן תוכלו לבחור את המפסק שיתאים לעיצוב של הבית ולהינות ממיטב הטכנולוגיה. בהומיטק ניתן להתרשם ממגוון רחב של מוצרים חשמליים כדוגמת שקעים חשמליים מעוצבים המתאימים להפליא למפסקי החשמל. מתלבטים בין רכישת מוצר זה או אחר? באפשרותכם לקבל ייעוץ והכוונה מטעם הצוות המקצועי של המקום. כאן תקבלו ליווי צמוד החל משלב התכנון של הבית ועד לבחירת עיצוב קפדני של אביזרי החשמל.

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email