תכנון בית חכם

תכנון בית חכם

כיום, בית חכם הוא כבר לא חלום רחוק. חברת הומיטק מאפשרת לכל אדם להפוך את הבית שלו לבית חכם אשר יהיה ניתן לשלוט בו בעזרת מכשיר הסמאטפון שלכם. כיום ההתפתחויות הטכנולוגיות המרשימות בתחום מאפשרות לכל אדם להפוך את הבית שלו לבית משוכלל אשר ניתן לתפעול נוח וידידותי לכל משתמש על ידי הטלפון הנייד שלו מכל מקום ובכל זמן נתון, גם בשעה שאתם מחוץ לביתכם.

בית חכם לא חייב להיות מטרה נעלה אשר ניתן רק לחלום עליה. כיום כל אדם יכול לבחור לבצע התקנה של המערכות הדרושות על מנת להפוך את הבית לחכם.

  • בשלב הראשון יהיה עליכם ליצור קשר עם חברה אשר תוכל לייעץ לכם בנוגע לשינויים שיש לבצע בבית על מנת להפוך אותו לבית חכם. בשלב זה תערך בדיקה בנוגע לכמות המתגים הנדרשים בבית, אילו אביזרי חשמל אתם רוצים להחליף ועוד.
  • יום ההתקנה עצמו יקבע מולכם, כך שביום המיועד יגיע צוות מקצועי ויתקין את כל האביזרים הנדרשים לשם הפיכתו של הבית לחכם. משך ההתקנה אינו ארוך ובסיומו תתבצע בדיקה של כל המתגים ווידוא כי כל המערכות עובדות כמו שצריך.
  • בסיום התהליך אתם נותרים עם בית חכם אשר יבצע את כל אשר תחליטו. במידה ואתם נותרים עם שאלות נוספות בנוגע לאופן התפקוד של המערכות או שאתם זקוקים לעזרה בקביעת הגדרות אשר מתאימות לכם, תוכלו לפנות את החברה המתקינה בבקשה לעזרה והסבר נוסף לגבי ההוראות.

איך לתכנן בית חכם

חושבים על תכנון בית חכם? חברת homeetec יכולה לעזור לכם בזה. בית חכם הוא מבנה בו דיירי הבית יכולים לנהל את המערכות החשמליות בבית, כמו גם מוצרים ומפסקי חשמל הפזורים בו, בצורה מלאה ובתזמון שלהם. כך למשל ניתן להפעיל את התאורה מרחוק, להפעיל אזעקה גם אם אתם מחוץ לבית ולכוון עבור מערכת מיזוג האוויר תוכנית עבודה על פי לוח זמנים קבוע מראש לבחירתכם. אין ספק, שתכנון של בית חכם הופך את החיים לקלים יותר וניתנים לפיקוח ובקרה בזמן שלכם.

מה כולל תכנון בית חכם

כאשר חושבים על תכנון בית חכם בצורה עמוקה ויסודית, לוקחים בחשבון את כל המרכיבים שיוצרים את המערכת, מהמיקרו למאקרו או להיפך. הבית החכם בעיקרון עושה שימוש בממשק משתמש המהווה את מרכז השליטה והבקרה שיש לדיירי הבית על מכשירי הבית ועל הסטטוס. מערכת זו מותקנת על המחשב המרכזי בבית וכן על גבי מכשיר הנייד החכם של הדיירים.

  • תכננו את נקודות החשמל הפזורות בבית- ניתן להתאים את הבית כך שיהווה תשתית לחשמל חכם. כלומר, להחליף את כל השקעים והמתגים הישנים למתגים ושקעים חכמים התומכים בטכנולוגיית הבית החכם.
  • מפסקים מיוחדים – מפסקים ושקעים מצופים בזכוכית קריסטל, עם יכולת עמידות במים, חיבור לרשת הWIFI כך שיהיה ניתן לשלוט בכל נקודת חשמל בנפרד, נוריות חיווי לשיפור הנראות וחווית המשתמש ועוד.
  • בחרו אילו מוצרים יכללו בתוך המערכת – רוצים שליטה מלאה על התאורה בבית? מעוניינים לפתוח או לנעול את שערי הבית גם כשאתם מחוצה לו? בלחיצה במסך הסמארטפון שלכם זה יכול להיות אפשרי. הממשק החכם שחברת homeetec מספקת לכם יאפשר מגוון פעולות נרחבות שיתנו לכם שליטה ובקרה מלאה על כל מנגנוני החשמל מכל מקום בקלות, נוחות ומהירות.

מתכננים חכם – מתכננים עתיד טוב יותר

אם אתם רוצים להצטרף לסיפור ההצלחה של ישראלים רבים שזכו לחיות בבית חכם – זה הזמן להזמין את שירותי חברת homeetec. לחברה זו ידע וניסיון עשיר בכל הנוגע להתקנת מערכות חשמל חכמות בבתים פרטיים וכן לארגונים וחברות מהגדולות במשק הישראלי. גם אתם יכולים להרשות לעצמכם טעימה מהחדשנות והקידמה. התקשרו עוד היום ותתחילו במסע אל עבר חיים מתקדמים יותר.

תמיד אפשר לשדרג

זכרו שאת המערכת תמיד יהיה ניתן לעדכן ולבצע בה שינויים כך שהיא תוכל להתאים לנו ולצרכים שלנו באופן אופטימלי. רק דמיינו את זה, בלחיצת כפתור אתם מכינים את הבית ללילה – האורות נכבים, המזגן עובר לטמפרטורה המועדפת עליכם ואתם יכולים לשקוע בשינה מתוקה ובטוחה. חברת הומיטק שמחים לעמוד לשירותכם ולסייע במעבר אל בית חכם, כך שאתם תוכלו ליהנות מהבית אשר נמצע תחת שליטתכם מכל מקום ובכל זמן.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email