1539932090237_מה ישפיע על בית חכם מחיר

מה ישפיע על בית חכם מחיר

במידה ואתם מחפשים בית חכם מחיר נוח ומתאים לכל כיס, אתם לא צריכים לחפש רחוק. חברת הומיטק תציע ותתחייב עבורכם למחיר המשתלם בישראל ותאפשר לכם לבצע זאת תוך התקנה נוחה ומהירה של מספר שעות, ללא צורך בתשתית מוקדמת. כך למשל: מחיר מערכת לדירת חמישה חדרים הכוללת 5 מפסקי תריס חשמלי, מפסק חכם לדוד חשמל, בקר המאפשר שליטה על המזגן ומצלמה חכמה, יעלה רק 2,662 ש"ח.

חשוב לזכור כי אין מחיר מוגדר אשר מתאים לכל האנשים ולכל סוגי הבתים, אך קיימת קשת רחבה מאוד של מחירי מערכות אשר יכולים להציע ללקוח בית חכם אלחוטי מחיר גבוה ולחילופין במחיר אטרקטיבי המתאים לכל כיס. אלה הם הסיבות והפרמטרים העיקריים המשפיעים על עלויות הבית החכם –

  • סוג מערכת – כל מערכת חכמה כוללת בתוכה את הרכיבים והאביזרים המרכיבים אותה (כמו: מפסק חכם לתריס חשמלי), אך קיימות טכנולוגיות כגון: RF,ZigBee, Z-Wave שעובדות עם בקר מרכזי המשמש כיחידת ניהול של האביזרים החכמים וקיימת טכנולוגיית WiFi שעובדת ללא בקר מרכזי, ומציעה ללקוח בית חכם מחיר הזול ביותר. יחד עם זאת, מערכת WiFi אינה מתאימה לכל פרויקט, אלא בדרך כלל למפרט שלא עולה על 15 אביזרים חכמים. שאר הטכנולוגיות, מתאימות יותר לבתים עם מפלס אחד או יותר, כאשר השיטה הטובה והמתקדמת ביותר הינה Z-Wave שמהווה תקן בינלאומי לבית חכם עם מעל ל-600 יצרנים ו-2000 מוצרים, אשר עובדת בטכנולוגיית מפוזרת של כורי עכביש Mesh, היוצרת פיזור של אותות התקשורת בין רכיב למשנהו ומבטיחה אמינות מקסימלית.
  • גודל הפרויקט – חשוב להבין כי בדרך כלל עלותה של מערכת בית חכם תהיה גבוהה ככל שגודל הפרויקט יהיה גדול יותר. כלומר, עלות פרויקט דירת 4 או 5 חדרים יעלה פחות מפרויקט של בית צמוד קרקע או בית בעל מספר מפלסים. בכדי שמערכת תעבוד בצורה אמינה ומשביעת רצון יש לבצע תכנון מדוייק בבחירת סוג המערכת ותכנון הכיסוי המרחבי.
  • כמות הרכיבים וגודל המבנה – עוד פרמטר חשוב המשפיע על בית חכם מחירון הוא כמות האביזרים במפרט. כאמור, המפרט מוגדר על ידי הלקוח ומאפשר גמישות בבחירת כמות האביזרים והוספה של אביזרים נוספים בשלב מאוחר יותר.

הומיטק – הבית החכם המשתלם בישראל

זכרו תמיד כי הפיכתו של ביתכם לבית חכם הינו צעד משמעותי אשר ישנה את איכות חייכם לטובה וישדרג את הנראות בביתכם. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה לנושא הכספי ולעלויותיה של המערכת. חברת הומיטק תעמיד לכם את מיטב הטכנולוגיה ואנשי המקצוע המובילים בתחום, על מנת שאתם תוכלו לקבל בית חכם מחיר המשתלם ביותר, לצד השירות המקצועי, האדיב והאיכותי ביותר שניתן לקבל.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email