fbc07b_6a6e6fe00c9d452ab2f0cc8d5e6d3e13-mv2_d_2465_2065_s_2

מערכת בית חכם בהישג ידך

תפקידה של מערכת בית חכם בחיי היום-יום שלנו היא משמעותית ביותר: החל משליטה על התאורה בבית ובכניסה אליו, סגירת התריסים ובפתיחתם לפי דרישת הלקוח ועד בקרה ושליטה במערכות המיזוג בבית – חווית המגורים שלכם תשתפר משמעותית, בכך אין ספק. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת הומיטק ולבקש את מערכות הבית החכם התואמות את הצרכים שלכם. אנו נדאג לכל היתר.

 

מערכת בית חכם: מה חשוב לדעת

קשה לדמיין, כיום, בית ללא מוצרים אלקטרוניים. בין אם מדובר במערכת האינטרקום, מיזוג האוויר, מתגי ומפסקי האור או שמא מדובר בחפצים אחרים – נדמה כי איכות חיינו השתפרה פלאים לאורך השנים האחרונות. במקביל, קיימת הטכנולוגיה המאפשרת לנו לשלוט ולבקר את השימוש שלנו במערכת החשמל.

אפשרות זו מוכרת גם בתור "בית חכם". מעוניינים לווסת את הטמפרטורה בביתכם ביעילות? מעוניינים להתאים באופן מרבי את הסאונד ואת הווידאו לפי הסרט המוקרן בסלון ביתכם? תרצו לפתוח או לסגור את התריסים בביתכם מבלי לגעת בהם? כיום, ישנה הטכנולוגיה אשר תאפשר לכם לעשות זאת.

כלומר, פתרונות מתקדמים אלו יסייעו לכם לחסוך רבות בהוצאות האנרגיה והחשמל. כיצד? מערכת זו מתריעה בפנינו, למשל, כאשר אחד החלונות פתוח בעת שמערכת מיזוג האוויר פועלת. בנוסף, יש ביכולתכם לתכנן כך שחיישני האור ידלקו לקראת חזרתכם הביתה. כך, תוכלו לחסוך בהוצאות האנרגיה של ביתכם ולעקוב אחר שינויים או אירועים חריגים ביעילות רבה.

 

לנהל איכות חיים ברמה גבוהה

מעוניינים להתקין מפסקים בטכנולוגיית טאצ'? מעוניינים להתקין יחידת ניהול שתנהל כראוי את יחידות הקצה? מחפשים לשלב ולבצע אינטגרציה בין מערכות האודיו והמצלמות בביתכם? כדי לקבל את הייעוץ המקיף ביותר כמו גם לקבל את המענה המדויק על הצרכים שלכם, עליכם לפנות אל אנשי המקצוע בעלי הידע והניסיון הרב ביותר: חברת הומיטק. בשל ערכי המצוינות והמקצועיות שחרטנו על דגלנו, תוכלו ליהנות גם אתם מבית חכם ואוטונומי; בית בזכותו תוכלו לנהל את שגרת חייכם בהנאה ובפשטות.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email