גלאי הצפה

רגש הצפה / גלאי מים WiFi

השאיפה להרגיש שהבית שלכם בטוח בכל רגע נתון זו בהחלט הדרך הנכונה בה . סביבה בטוחה של ביתנו מתקיימת כאשר אנחנו דואגים לאבזר אותה במכשירים טכנולוגיים חכמים אשר יש להם את היכולת לבצע בדיקת מצב כלשהו של ביתנו ובכל המתרחש מסביב לבית. ברגע שמתרחשת סכנה אנו רוצים להיות מדווחים על כך באמצעות אותם מכשירים ואביזרים בעלי יכולת, על כן בית מחובר זה בית שיודע לספק לנו את כל המידע בכל רגע נתון ולחבר אותנו אליו גם כאשר אנחנו נמצאים מחוצה לו.

 

   גם בית ללא תשתית יכול

בית מחובר הוא כזה שיש בו את כל המערכות הדרושות כדי לשמר שקט ושלווה ובעת שהיא מופרת, ביכולתו להתריע לבעליו בזמן אמת על המתרחש ומה הסיבה לכך. הדבר מתאפשר באמצעות מערכות חכמות לאבטחה, בקרה וגילוי אשר מספקות נתונים בזמן אמת. בדר"כ מתבצעות הכנות תשתיתיות לביצוע שכזה, אך גם כאשר לא קיימת תשתית ניתן להוסיף רכיבים ולאבזר את הבית. גלאים חכמים ואלחוטיים לבית ניתנים לחיבור בכל נקודה לבחירת הלקוח ועובדים על סוללות.

 

יש לכם הצפה בבית? קבלו התראה בזמן אמת

גלאי מים המתריע נגד הצפה, הוא חלק מסדרת גלאים מוצלחת אשר מעניקים מענה אבטחה לביתכם, כגון גלאי עשן, גלאי טמפ', גלאי תנועה, גלאי דלת/חלון. סדרת הגלאים במערכת Home WiFi אינה דורשת תשתית כלשהי וכל אחד מהגלאים ניתן לרכישה וחיבור ישירות לראוטר הביתי. ברגע שמתגלה הצפת מים ברצפה, בכיור או אפילו בנקודת ריכוז של המזגן, הגלאי מאפשר לכם לקבל התראה לטלפון הנייד גם כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית. 

בכדי לעבור לדף המוצר – לחץ כאן

 

 

בית חכם Home WiFi – עשה זאת בעצמך

הומיטק Homeetec  החברה המובילה לבית חכם בישראל מביאה לכם מערכת בית חכם פשוטה וקלה להתקנה עם אפליקיה ידידותית שאינה מצריכה ידע במחשבים או באפליקציות. כל מוצר במערכת ניתן לרכישה וחיבור לראוטר הביתי בעזרת טכנולוגיית WiFi  אשר אינה מצריכה חיבור של בקר בית חכם או מערכת ניהול.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email