שילוב קולנוע ביתי ואודיו במערכת חשמל חכם

שילוב קולנוע ביתי ואודיו במערכת חשמל חכם

לא הרבה יודעים את זה אבל עולם החשמל חכם צמח והתפתח בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית של תחום האודיו וידיאו, כך גם החברות הגדולות ביותר צמחו והתפתחו מתחום המולטימדיה ולתחום החשמל. אודיו וקולנוע ביתי מזמן הפכו למרכיב עיקרי בעת תכנון הבית. הומיטק Homeetec תסייע לכם להגשים ולמקסם את הפוטנציאל הטכנולוגי שבמערכות אלו ולרכז את השליטה בממשק אחד, יחד עם השליטה על הבית החכם.

 

שליטה ממגוון מכשירים והתממשקות למערכת אחת

שליטה על מערכת הבידור הביתית מתבצע מכל סוג של סמארטפון / טאבלט / מסכי שליטה עם ממשק אנדרואידי או iphone והופכות את השליטה במערכת השמע לחוויה מהנה. מערכת השליטה המתקדמת תאפשר לכם להתאים תרחישים ולהתאים את המערכות וההתקנים בבית לצפייה בסרט. שליטה באמצעות מערכת שליטה אחת מהווה נוחות מקסימלית וחוויה נעימה יותר למשתמש מאשר שימוש במספר רב של ממשקים.

 

מערכות שמע הנטמעות בבית

הצוות שלנו יתאים לכם את מגוון מערכות השמע לבית החל מרמקולים תלויים, רצפתיים ונסתרים ושקועים בקירות ביתכם מבלי שאף אחד יבדיל. במידה ותרצו נוכל לשמור על עיצוב ואסתטיות נקייה ככל הניתן ולהעלים את הרמקולים לחלוטין מטוח הראייה, מבלי שנוותר על איכות החוויה.      

 

מערכת אודיו רב אזורית

ריכוז המערכות בבית צריך להיעשות בארון התקשורת והמולטימדיה. מערכת רב אזורית יכולה להיות מותקנת כאשר כל הרמקולים בבית מחוברים ומרוכזים בצורה קווית או אלחוטית למקום אחד הנקרא multiroom. הצוות שלנו יקבע מיקומים מדוייקים ויחלק את הבית לאזורים כך שכל הבית ינוהל בסינרגיה מושלמת ועוצמתית בכל הבית.                                                                                                                                                                      לסיכום, הצוות של הומיטק Homeetec  יעזור לכם לעשות את הבחירות המושלמות ביותר למערכת קולנוע ואודיו ביתית מרכזית או רב-אזורית המשולבת בתוך מערכת חשמל חכם אלחוטי ומאפשרת לכם להינות מחוויה קולנועית הכוללת שליטה על כל המערכות בביתכם, לרבות מערכות החשמל והאבטחה.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email