k-n-smart-office-header

עסק / משרד חכם

מרבית העסקים בישראל אינם מודעים לתרומתה של מערכת חכמה עבור העסק שלהם, אך החיבור בין מערכת חשמל חכם לבין אותו העסק/החברה מביא לתוצאה רבת הישגים שמתבטאת במספר רב של פרמטרים. החל מחשבון החודשי של חברת החשמל והן ברמת הנוחות והיעילות שקיימת בעסק וחוסכת זמן רב למנהלים ולעובדים. כמו כן, רמת הביטחון עולה ומאפשרת הגנה רחבה נגד פורצים ונגד סכנות כגון הצפה נגד מים וגילוי עשן תוך התראה בזמן אמת.

תכנון עסק חכם

הדרך הטובה לתכנן את העסק בצורה חכמה מתחילה באיפיון הצרכים ובמיפוי כמות הפתרונות הדרושה כדי להפיק הישגים והצלחות ממערכת בית חכם.

1.      אולם תצוגה – הפעלת התקני חשמל בצורה קלה ופשוטה באמצעות אפליקצייה המנגישה עבורך את כל מכשירי החשמל ומאפשרת לך שליטה מלאה.

2.      משרדי עובדים – אוטומציה משרדית רבת חללים הכוללת תרחישי כיבוי והפעלה אוטומטיים בעת עזיבה וכניסה למשרד עבור תאורה, תריסים, מיזוג.

3.      חדר ישיבות – שליטה מלאה על כל התקני החשמל בחדר הישיבות: מקרן, מזגן, תאורה, וילונות, ניהול שיחות וועידה רבת משתתפים, מסכים וכו'.

4.      מחסנים – שליטה חכמה על כלל אזורי האחסנה לרבות הדלקת אוטומטית של מעברים, וכיבוי לפי זמנים מוגדרים מראש על ידי הלקוח.

חשמל חכם לעסק – איך זה תורם לך?

1.      פיתוח תדמית והגדלת הרושם העסקי – באמצעות מערכת טכנולוגית ששולטת על מגוון מערכותיה, מקבל הלקוח רושם חיובי אודות העסק שנתפס בעיניו כמתקדם וטכנולוגי.

2.      ביטחון – התקנת מערכות אבטחה תמנע ניסיונות לפריצת העסק. בשנה מעל ל-20,000 בתים נפרצים בישראל. התקני אבטחה פשוטים אינן דורשים תשתית מיוחדת ומותקנים בצורה פשוטה וקלה.

3.      חיסכון בחשמל – באמצעות מערכת בית חכם ניתן לחסוך בהוצאות החשמל החודשיות ע"י שליטה מבוקרת וקבלת סטטוס האם המזגנים והתאורות נשכחו, או לחילופין תזמון ידוע מראש בו מתבצע תרחיש כיבוי 'לילה טוב' בשעה שמגדיר הלקוח.

 

4.      בקרה ובטיחות – בקרת העסק מתבצעת באמצעות צפייה במצלמות מעגל סגור הניתנות לחיבור ויצירת ממשק פעיל אחד במערכת בית חכם. כמו כן, רגשים אלחוטיים כדוגמת רגש הצפה יתריאו בזמן אמת לטלפון הנייד במידה והתרחשה נזילה בבית העסק.

משרד חכם – מוצרים נבחרים

1.      קודן דלת מגנטילחץ למעבר לעמוד המוצר

לכמה מכם לא מותקן שום אמצעי להתראה ולשמירה על ביטחון העסק..? כמה פעמים ניסיתם להפעיל את מערכת האזעקה הקיימת אבל נתקלתם בבעיות…? מהיום, לא צריך להסתבך עם התקנה של מערכות אזעקה מורכבות הדורשות תשתית או תמחורים מיותרים פשוט מתקינים רגש דלת הכולל בתוכו קודן לדריכת המערכת ובמקרה של גילוי האעזקה סירנה. באמצעות הקודן דלת מקבלים דיווחים אונליין ישירות לסמארטפון אודות:

          פתיחה או סגירה של דלת הכניסה.

          דריכה או שחרור המערכת.

          היסטוריית פעולות.

 

בוא/י להינות מחבילה אבטחה חכמה לעסק בעלות של 60 ש"ח + מע"מ למשך 36 חודשים

החבילה כוללת קודן אזעקה מגנטי, מצלמה אלחוטית, גלאי הצפה וגלאי עשן

כולל התקנה, טיפול בתקלות וביצוע תחזוקה שוטפת ומענה תוך יום עסקים אחד

2.      מצלמה אלחוטית 360לחץ למעבר לעמוד המוצר

 

      התקנת מצלמות לעסק יכולה להיעשות בין בצורה קווית אם הוכנה תשתית לכך ובין בצורה אלחוטית אם לא נעשתה שום תשתית. המצלמות החכמות של הומיטק Homeetec כוללת רגשי תנועה ויאפשרו לך לצפות ולהקליט את המתרחש ולקבל דיווחים בעת גילוי תנועה בזמן אמת. על ידי התקנת מצלמה אלחוטית ניתן לקבל דיווחים אונליין אודות:

          צפייה אונליין במתרחש כולל יכולת הקלטה

          קבלת התראות על גילוי תנועה בזמן אמת

          הגדרת אוטומציה על ידי גילוי תנועה והדלקת אור או הפעלת סירנה

3.      גלאי הצפה/עשן

      התקנת גלאי מים וגלאי הצפה מאפשרים לך לשמור על העסק בצורה טובה יותר. שניהם מאוד הכרחיים לשמירה על הקיים בעסק אשר תכולתו ונכסיו חשובים לנו ומוערכים בהרבה מאוד כסף. גלאי עשן – תפקידו לשמור על העסק ולהתריע לנו במקרה של דלקה גם כאשר אנחנו נמצאים מחוץ לעסק. גלאי זה קריטי ויכול למנוע נזק קיצוני של שריפת המשרד כליל עם כל תכולתו.  גלאי הצפה – במקרה של תחילת הצפה מונע את התפתחותה ומתריע למשתמש אודות נזקי המים שיכולים להתפתח.          צפייה אונליין במתרחש כולל יכולת הקלטה

          קבלת התראות אונליין במקרה של תחילת שריפה או התפתחות הצפה

          התקנה פשוטה ללא צורך בחשמל (גלאים עובדים על סוללות סטנדריות)

          התחברות פשוטה ל- WiFi וחיבור קל לאפליקציה 

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email