התקדמו עכשיו למפסקי מגע מרהיבים של הומיטק מסדרת בעלי חיפוי זכוכית,מסגרת אלומיניום המשדרגים את מראה חלל הבית.

איך תעבדו עם מפסק חכם בעל 6 הדלקות?

המתגים החכמים של הומיטק – כשבית פוגש טכנולוגיה יכולים לשדרג את איכות חייכם ברמות שלא הכרתם. מפסק חכם עם 6 הדלקות הוא המכשיר שמאפשר לכם לשלוט במגוון מוצרי החשמל בבית. הפתרון האסתטי, מתאים גם לעיצובים שונים בבית ומאפשר שליטה במרבית מוצרי החשמל, גם ללא הקמת תשתית חשמלית של בית חכם. בואו נלמד יחד איך עובד התהליך שבסופו חיסכון כלכלי ושקט נפשי של שליטה בביתכם מקרוב ומרחוק

איך עובד מפסק חכם בעל 6 הדלקות?

מפסק חכם 6 הדלקות עובד באמצעות חיבור פשוט לאפליקציה החכמה שלנו. כיום, בזכות המפסק, ניתן באמצעים פשוטים להפוך את הבית לחכם מבלי מאמץ. בהתקנה פשוטה, יוכל ביתכם להיות חלק מהטכנולוגיה החכמה, אשר הופכת לפופולרית ברחבי העולם ובארץ. את המפסק נחבר למספר מכשירים חשמליים בביתנו, עד שישה מכשירים. כלל אלו יובילו לכך שבאמצעות אפליקציה תוכלו להדליק ולכבות אותם מרחוק. מתאים במיוחד למצבים בהם שכחנו מכשיר חשמלי דולק, או זקוקים להדלקת מכשיר כמו דוד, גם כשאיננו נמצאים בשטח הבית. מדובר בפתרון פרקטי שמוביל לחיסכון בצריכת החשמל וכתוצאה מכך גם לחיסכון כלכלי. תהליך ההתקנה הפשוט, מוביל לכך שלא תצטרכו להסתבך בהתקנה מסובכת או יצירת שינוי מבני בשטח, זה פשוט מאי פעם להשתמש היום בטכנולוגיה חכמה. בנוסף, אנו יוצרים מפסקים מותאמים אישית בעיצובים משגעים. אם תרצו, תוכלו לבחור מבין עיצובים מינימליסטיים, לעיצוב נועזים יותר ובצעים וטקסטורות המותאמות אישית לבחירתכם ולסטיילינג של חלל ביתכם.

מי אנחנו?

אנו מאפשרים מגוון טכנולוגיות של חשמל חכם ושליטה אלחוטית בביתכם. בין טכנולוגיות אלו ניתן לייצר שינוי מבני בשטח הבית, כמו גם שליטה מוגברת באמצעות מפסק חכם בעל 6 הדלקות, שהוא הדרך הפשוטה ביותר לשליטה חכמה בביתכם. חברת הומיטק-כשבית פוגש טכנולוגיה, היא חברה המתמחה במגוון טכנולוגיות שיכולות לשדרג רבות את איכות חייכם. זה הזמן לצאת לדרך חדשה וליהנות מכל מה שיש לחדשנות להציע. כיום, בתהליך התקנה פשוט, תוכלו לחסוך רבות מעלויות צריכת החשמל שמתבזבז. עם התקנה פשוטה ופתרונות אסתטיים משגעים, כל אחד יוכל למצוא את הפתרון המושלם לשטח ביתו.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email