Young,African,Girl,Woman,Lady,Adjusting,Remote,Climate,Control,Panel

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי זה יחידת מגורים בה ניתן להפעיל מוצרי חשמל בצורה מתקדמת ובנוחות יתר. היום בזכות טכנולוגיות חדשות שנכנסות לעולמנו מתחומי ההנדסה והתכנות ניתן לחיות את החיים בבית הרבה יותר בקלות ובאופן מאורגן ויעיל. דיירי הבית יכולים בכל עת להפעיל ולכבות מערכות חשמל הפועלות בבית כמו תאורה, מזגנים, תריסים חשמליים וכדומה. כמו כן הם יכולים להפעיל על פי תזמון שם בוחרים מוצרי חשמל מתי יעבדו ומתי ישבתו. חברת homeetec מתמחה בשיווק והתקנה של מערכות בית חכם אלחוטי בבתים רבים בישראל בהצלחה מסחררת שרק הולכת וגדלה.

אילו אפשרויות כלולות בתוך בית חכם אלחוטי

בבית חכם אפשר בעצם לחבר כל מוצר אל תשתית חשמל שמרושתת דרך קווי הרשת הביתית והאינטרנט, ובכך יהיה ניתן להפעיל אותם באמצעות המכשיר החכם, טאבלט ייעודי או צגי מגע אלקטרוניים. באמצעות יישומונים דיגיטליים לסמארטפונים ניתן לשלוט ולהגדיר מגוון רחב של פעולות חכמות כגון:

1.      תזמונים – קביעת לו"ז של הדלקת תאורה,  סגירת תריסים, הפעלת מערכת השקייה ועוד.

2.      שליטה ובקרה – שליטה על כל מעגל חשמלי בבית ובקרת סטטוס שלו.

3.      תסריטים – קביעה וביצוע מספר רב של פעולות בלחיצת כפתור לצורך חיסכון והתייעלות בזמן.

4.      אוטומציות – הגדרת תרחישים אוטומטיים לייעול התפקוד ולקבלת נוחיות, כמו הורדת תריסים באופן אוטומטי במצב בו ירד גשם.

חברת homeetec מציעה מגוון של מכשירים, מוצרים ותשתיות שיכולות להתאים לכם על פי סגנון החיים אותו אתם רוצים לחיות.

·         תשתיות חשמל – חשוב מאוד לדעת שלא צריך לבצע שיפוצים קודמים על מנת לחבר את מנגנוני הבית החכם. לא נדרשת כאן עבודה מסובכת, רק להתקין על גבי קווי החשמל הקיימים – שקעים וחיבורי חשמל, את התשתיות החכמות נתמכות רשת. החברה משיקה שקעים חכמים העשויים מזכוכית קריסטל, שקעים עם חיבורי USB ועם חיבורי רשת WIFI.

·         אפשר לעשות הכל בבית – נניח שאתם חוזרים הביתה בשעה מסוימת ואתם רוצים להפעיל חימום או קירור שידאגו למזג את הבית לפני בואכם. תוכלו לעשות את זה מרחוק באמצעות ה"שלט" שלכם, הסמארטפון – למדו עוד על בקר ה-IR למזגן ומולטידמיה בלינק הבא.

·         רוצים לבנות תוכנית עבודה ולוח זמנים למערכות ההשקיה? עם טכנולוגית בית חכם אלחוטי זה אפשרי. תוכלו לשלוח פקודות דרך הממשק הידידותי ולבנות תוכנית פעולה לכל מערכת בבית.

·         אבטחה ופרטיות – חשוב לזכור כי הבית החכם פועל בצורה בה התקשורת של המערכת מתקיימת עם הענן ולכן יש צורך בענן מוצפן ומאובטח יתר על המידה.

בית חכם לאנשים חכמים

היום יותר מתמיד כדאי לעבור לבית חכם. העולם מתקדם ואפשרויות רבות ניצבות על פתחנו שכל תכליתן לשפר את איכות חיינו. רוצים גם אתם להצטרף? פנו אל חברת homeetec וגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב של בית חכם. הצטרפו אל אלפי ישראלים שכבר נהנים מהקדמה ומפירות הטכנולוגיה הכי עדכניים וחדשים. 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email