שליטה קולית בית חכם

התקנת בית חכם

בית חכם הוא אולי אחד מהפנטזיות היותר מרגשות עליהם גדלנו כילדים, מתוך דמיון מפותח של גיל שהגיון ומציאות לא יגבילו אותו, תיאורים מתוך הספרות הבדיונית שהסתובבו בספרי הילדים או בקטעי הלימוד משיעורי ספרות היו קורמים עור וגידים בחלומותינו, שלט שמדליק מזגן כשאנחנו בדרך הביתה, חימום מים שלעולם לא מבאס כששוכחים להדליק או לכבות בזמן, תאורה נדלקת ונכבית כשנכנסים ויוצאים, חלונות נפתחים ונסגרים על פי ניד עפעף של דיירי הבית, ועוד כהנה וכהנה רעיונות פז שנרקמו במוחנו. נפלאות הטכנולוגיה אינם פוסקים מלהפתיע אותנו כמבוגרים, ולהגשים רעיונות שבעבר הלא רחוק בכלל היו נחלת ספרות בדיונית וחלומות ילדים. התקנת בית חכם בציבור הצרכנים הפרטי הולכת ונעשית מוכרת, שכיחה ואפילו אטרקטיבית, ועם הזמן עומדת להפוך את החיים הרגילים כפי שרובנו מכירים היום למשהו מעולם אחר. זה כבר לא דמיון, זה כאן. הומיטק, חברה העוסקת בכל תחומי התקנת בית חכם, מציעה את כל האפשרויות שיפתחו לכם עולם של קדמה ונוחות חדשנית באמינות ואחריות מלאים.

חלום או מציאות בבית

התקנת בית חכם מציעה לדיירים בבית שליטה מלאה על הבית מכף היד והנפת אצבע, ואפשר גם בלי זה. מערכת בית חכם מקיפה כיום את כלל מערכות החשמל בבית, אליהם ניתן להוסיף מערכות נוספות שעובדות במרבית הבתים באופן ידני אולם ניתנו להמרה במערכות חכמות, כך למשל שליטה על פתיחת וסגירת תריסים וחלונות, מקובלת תמיד בפעולה ידנית, אולם ניתן בהחלט להמיר את החלונות והתריסים במערכת חשמלית שתחובר למערכת החכמה הכללית, וזה ממש לא הכל. ככל שהימים מתקדמים נוספות עוד ועוד פונקציות אפשריות למערכת ביתית חכמה, אנשי מקצוע ומפתחים שעוסקים בתחום אינם מפסיקים להפתיע והשמים הם בהחלט לא הגבול שיעצור אותם, לא רחוק היום בו היצור האנושי ישב על הכורסה והכל יפעל סביבו באופן אוטומטי, ובינתיים הולכות המערכות החכמות הללו וכבשות את השוק הפרטי. והאפשרויות בהם מציעים בהחלט לא קטנות.


מה מציעות מערכות חכמות

התקנת בית חכם כיום כוללת אופציות שונות של אפשרויות שליטה על מערכות החשמל. זה אומר שניתן לקבוע תרחישים קבועים מראש לזמנים ותדירויות להדלקה וכיבוי, וניתן להפעיל מרחוק באופן בלתי קבוע כל פריט מתוך המערכת. כך יכול בעל הבית לארגן את מהלך יומו, כולל אפשרות שבת קבועה בתרחיש או אפשרויות זמניות שונות, ועם זאת לבחור בסיטואציות החיים המתחלפות לשלוט בכל אביזרי הבית מכל מקום בעולם ובלי לקום מהכיסא.

מוזמנים לשבת איתנו, לשמוע על כל מה שיש לנו להציע לכם ולבחור להתקדם להומיטק. בית חכם משלכם.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email