Woman,At,Home,Using,Smart,Screen,,Automation,Domestic,System

חשמל חכם אלחוטי

האינטרנט של הדברים בבתי אב

עולם הבית החכם מייצר שליטה ובקרה של העולם המוחשי על ידי מערכות מבוססות תוכנה ומחשב, ותוך כך גורמות לשיפור משמעותי בנוחות ובמאמץ האנושי, בתועלת הפיננסית ובשדרוג היעילות. מכשירי IOT בבתי האב הם חלק ממערך ביתי שיכול לכלול אבטחה, מערכות תאורה, מערכות קירור וחימום ומערכות גלילה והצללה. יחד עם התפתחות ה-IOT גורמים בתחום הבינו שיש גם צורך לאבטח את המידע שבתחום זה. לכן בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי באבטחת המידע שבטכנולוגיית הענן של ה-IOT אשר מהווה גורם מרכזי בעולם הטכנולוגייה.

 

חשמל חכם אלחוטי

חשמל חכם זה המונח הנפוץ לתשתיות חשמל ביתיות שתומכות במערכות בית חכם. מערכת שעובדת על ידי חשמל שהוא חכם תתבסס על בקרים ומתגים חכמים שאפשר לעצב ולתכנת את הפונקציונליות שלהם, כמו גם לנתב אותם אל ממשק הבקרה והשליטה בבית החכם. כך למעשה יהיה ניתן להפעיל מערכות רבות בבית על ידי נגיעה במסך מגע על מפסקים ובלחיצות כפתור בטאבלט או הטלפון החכם (סמארטפון). חברת homeetec מייצרת ומשווקת מנגנוני בית חכם ומוצרי מולטימדיה מתקדמים המבוססים על חשמל אלחוטי וחכם.

 

היכן חשמל אלחוטי בא לידי ביטוי

מערכות שונות המקוטלגות בתוך בית חכם עובדות על ידי תשתיות החשמל הקיימות בבית שניתן לתכנת אותם ולהתאים אותם לחשמל העובד בצורה אלחוטית מרחוק. חברת homeetec מתמחה במוצרי חשמל ותשתיות חשמל התומכים במנגנוני בית חכם, בין היתר:

·         שקעים חכמים – מגוון של שקעים מיוחדים תמיכת רשת הWIFI וכוללת חיבורים נוספים כמו אפשרות לטעינת טלפונים, שקעי חשמל ועוד. השקעים עשויים חומרים אלגנטיים חזקים ועמידים מזכוכית קריסטל.

·         תאורה חכמה – גופי תאורה מיוחדים הניתנים גם הם כמו שאר מוצרי החשמל בבית לשליטה מרחוק ושינוי מצבי תאורה מיוחדים, בלעדי לגופי תאורה אלו – עמעום תאורה, סגנון אור פלורסנטי או אור יום, צבעים שונים ועוד.

·         מקלטי חשמל חכמים – מיני מקלט חכם בעל כוח 16A,  מקלט לתריסים חשמליים, מקלטים לדלתות ושערים חשמליים, מקלט דימר לתאורה חכמה (ניתן להשיג גם עם שני דימרים).

·          מערכות בקרה וניהול – מהמאפיינים הבולטים של בית חכם הוא השליטה והבקרה באמצעות צגים ואביזרי ניתור אלקטרוניים. ביניהם מערכת ניהול מרכזית על כלל מוצרי הבית והמתגים, טאבלטים, צגים, ומערכת אינטרקום עם מצלמה חכמה ועוד.

 

עוברים לטכנולוגיית הבית החכם

העתיד כבר כאן, ויש לו הרבה מה להציע לכם. אם גם אתם מעוניינים לשלב טכנולוגיות בית חכם וחשמל שהוא חכם אצלכם בדירה, פנו אל חברת homeetec והם כבר יסדרו לכם את הבית קומפלט. חברה זו הינה מפורסמת ואהודה בקרב ישראלים רבים שבחרו להיות מעודכנים ולהיות בשיא הקידמה. גם חברות גדולות וארגונים חברו לשלב בתוכם מוצרים ומנגנונים של בית חכם מבית 'הומיטק'.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email