footer back

חשמל חכם – מתחייבים למחיר המשתלם בישראל

כמה פעמים חשבת להיכנס הבייתה ולהגשים את הפנטזיה שלך בלחיצת כפתור? המזגן נפתח, התריס במרפסת עולה, התאורה במטבח נפתחת והערוץ מוזיקה שאתה אוהב מושמע ברקע…. עם מערכת הבית החכם של הומיטק Homeetec אתה יכול להגשים את כל האפשרויות ללא כל מגבלה של ביצוע תרחישי חשמל חכם וזאת לפי בחירה והגדרה עצמאית באמצעות מערכת פשוטה וידידותית למשתמש.

    חבילת היכרות חסרת תקדים ב-1,999 ש"ח הכוללת שליטה על דוד, מזגן, תריס, 6 מעגלי תאורה ואינטרקום פעמון

 

מתחייבים למחיר המשתלם ביותר

חברת הומיטק Homeetec שמה לנגד עיניה את החשיבות בהנגשת טכנולוגיית הבית החכם לשוק הישראלי, כך שכל בית בישראל הבונה או משפץ את משכנו יוכל לרכוש מערכת חשמל חכם בין אם רק מפסקים חכמים או מערכת מורכבת יותר עם שליטה על מערכות אודיו, אזעקה, מיזוג וכו'. החשיבות בהנגשת מערכת כזאת מתבטאת ב-3 אופנים שונים:

  1. שימת דגש משמעותי על נושא המחיר של מערכת בית חכם איכותית.

למשל: באמצעות כל אלה, חברת הומיטק Homeetec מתחייבת לקהל לקוחותיה כי תספק את הצעת המחיר הזולה ביותר עבור כל מפרט או כל הצעת מחיר שיגיש ויציג לה הלקוח.

  1. מכירת מוצרים נקודתיים שפותרים בעיות ספציפיות ומניעת מקרי מכירה לא רצוייה ללקוח.

למשל: מכירת מוצרים מסדרת Home WiFi הנותנים מענה לצרכים ספציפיים כמו שליטה על הדוד החשמל, קבלת התראות במידה ויש הצפה או שריפה בבית וכדומה.

  1. הנגשת מוצרים פשוטים שאינם תולים תלות תפעולית בחברה וגובים מהלקוח תשלומים נוספים.

למשל: מכירת מוצרים ומערכות על בסיס תשתית חשמל קיימת אשר לא מצריכים שום שינויי וניתנים להתקנה באמצעות כל חשמלאי מוסמך ולאחר מכן תיכנות בית חכם בצורה קלה ופשוטה.

 

קבלת ייעוץ ראשוני כולל פגישה ללא עלות

חברת הומיטק Homeetec מאפשרת לכם לקבל ייעוץ והכוונה ראשונית בנושא חשמל חכם ואיזו מערכת הכי תתאים לכם ותספק את הצרכים הרלוונטיים. הייעוץ יכול להתבצע במספר דרכים לרבות שיחה טלפונית, פגישה באחד מסניפי החברה או פגישה בשטח, בבית בו נשקלת האפשרות להתקנת מערכת בית חכם.

לפרטים נוספים וההצעה המשתלמת ביותר פנו אלינו 1700-507-503.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email