מערכות בית חכם – בחר את המערכת שלך

מערכות בית חכם – בחר את המערכת המתאימה לך

מטרתן של מערכות בית חכם היא להפוך את החיים שלכם לקלים, איכותיים ובטוחים הרבה יותר. חברת הומיטק תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהפיכת הבית שלכם מ"טיפש" ל"חכם". מגוון המערכות אשר מוצעות ללקוחותינו תאפשר לכם לייצר שליטה מרחוק על ביתכם, תוך כדי פיקוח ושמירה עליו ועל סביבתו.

בחרו את המערכת שמתאימה לכם

מערכות בית חכם הן בעלות מספר יתרונות שאי אפשר להתווכח עליהם כאשר כולן מאפשרות לבצע אוטומציה, שליטה מרחוק, תזמונים ועוד, אך חשוב לבצע תכנון בית חכם נכון ולהתאים את המערכת הנדרשת לפרויקט, אחרת תפקוד המערכת יפגע והדבר יגרום לבעיות טכניות. כאמור, קיימות מספר טכנולוגיות (פרוטוקולים) אשר באמצעותן ניתן להפוך את ביתכם לחכם על בסיס תשתית החשמל הרגילה קיימת בבתיכם. הטכנולוגיות הבולטות והנפוצות ביותר, הן:

1. WiFi – טכנולוגיה המאפשרת שליטה בהתקנים וצרכנים חכמים ללא צורך ביחידת ניהול מרכזית. אביזרי הקצה מתחברים ישירות לראוטר הקיים בביתכם. יתרון משמעותי על פני אחרים היא הקלות והפשטות שבה המערכת עובדת. מערכת Home WiFi בחברת הומיטק.

2. RF433 – טכנולוגיה המאפשרת שליטה ביחידות החכמות באמצעות חיבור של יחידת ניהול מרכזית. הפרוטוקול עובד בשיטה ישנה יותר מהאחרות, אך עדיין מבצע את עבודתו נאמנה תוך העובדה שהוא משמש כתקן פתוח. יתרון משמעותי שלו על פני האחרים הוא היכולת לעבוד ללא קו אפס. מערכת Home Plus בחברת הומיטק.

3.ZigBee – טכנולוגיה המאפשרת שליטה ביחידות החכמות באמצעות חיבור של יחידת ניהול מרכזית. עובד בטכנולוגיה מפוזרת Mesh, אך אינו משמש כתקן פתוח ולכן נחשב למערכת בפרוטוקול סגור המגביל את יכולת הגמישות, תהליכי העבודה והאפשרות לשדרג ולשפר את המערכת בעתיד. יתרון על פני ה-Z-Wave, מחיר זול יותר.

4. Z-Wave – טכנולוגיה המשמשת כתקן פתוח המאפשרת שליטה ביחידות החכמות באמצעות חיבור של יחידת ניהול מרכזית. הפרוטוקול משמש כתקן בינלאומי לבית חכם עם יותר מ-600 יצרנים ו-2000 מוצרים. התקן הפתוח מאפשר תקשורת אחידה בין המוצרים והאביזרים, ובכך ניתן לייצר מערכת מתקדמת עם מגוון רחב של אפשרויות לרבות בחירה ביחידת הניהול הרצויה. דפוס עבודה שכזה יוצרת אי תלות של הלקוח בחברה אחת ובמערכת הסגורה שלה אשר ההתפתחות הטנכולוגית שלה אינה דומה לקבוצה גדולה של כמה מאות חברות אשר מייצרות מוצרים יחד.

נמאס לכם לקום כל פעם מהמיטה כדי לכבות את האור? יצאתם מהבית ובאמצע הדרך לעבודה נזכרתם כי השארתם את כל התריסים פתוחים? רוצים לשמוע עוד פרטים ואיזה מערכת מתאימה לפרויקט שלכם? לחברת הומיטק מגוון מערכות בית חכם, אשר נציגנו המקצועיים והמנוסים יתאימו לכם את המערכת לפי התקציב שברשותכם ולפי סוג הפרויקט (דירה / צמוד קרקע / וילה בעלת 2 או 3 מפלסים).

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email