מערכת לשליטה בתריסים – אינטגרציה לתריסי סומפי

מערכת לשליטה בתריסים – אינטגרציה לתריסי סומפי

חברת הומיטק מאפשרת לכם לרכוש מפסק חכם לתריס חשמלי או מערכת שלמה לשליטה בתריסים אשר ללא ספק ישנו את החיים שאתם מכירים. דמיינו שאתם מתעוררים בבוקר, והתריסים כבר יודעים מעצמם להיפתח ולאפשר לחמימות של השמש לשטוף את החדר בדיוק בכמות שאתם אוהבים. וגם אם יצאתם לעבודה ושכחתם את התריסים פתוחים, עכשיו תוכלו לסגור אותם בעזרת הטלפון הנייד אפילו אם אתם מחוץ לבית. ההתפתחות הטכנולוגית שלא עוצרת לרגע מאפשרת לכם כיום ליהנות משליטה מוחלטת על כל אביזר חשמלי שרק תרצו, וללא ספק תשנה את איכות החיים שלכם מן הקצה אל הקצה.  מלבד זאת, מערכות Homeetec יודעות לבצע אינטגרציה למנועי ובקרי סומפי, ללא צורך בהתערבות כלשהי במערכת הגלילה אלא באמצעות שליטה אלחוטית ישירות לבקרי הפיקוד. כאמור, סומפי הינ

להנות מכל העולמות – All In One

מערכת תריסי הגלילה והבקרים החכמים של חברת סומפי עובדים בפרוטוקול תקשורת סגור ובתדר מסויים הנקרא RTS. לכן, בחברת הומיטק Homeetec פיתחנו ציוד מיוחד בדיוק בשביל לבצע אינטגרציה ושליטה על ציוד סומפי, כך שהלקוח יכול להינות ממגון העולמות. 

בהזדמנות זו חשוב לציין כי לקוחות חייבים לשקול בכובד ראש את המערכת אותם הם רוכשים ועל בסיס איזה טכנולוגיה, כך שבית שמשדרג את השליטה על התריסים יוכל בעתיד לצרף שליטה של התקנים ומערכות נוספות כמו תאורה, דוד, מזגן ועוד השייכות למגוון רחב של יצרנים ואינה תלוייה במערכת של יצרן אחד בלבד ובממשק הפעלה סגור. 

מלבד האינטגרציה למערכות סומפי, מערכות הבית החכם של הומיטק יודעות לבצע אינטגרציה למערכות גלילה נוספות של חברות אחרות כגון קליל או גם למערכות תקשורת חיצוניות כגון מערכות אזעקה, אבטחה, אודיו וידיאו. בסרטון הבא תוכלו להתרשם ממערכת בית חכם הומיטק Homeetec המבצעת שליטה על תריסי אור של חברת סומפי somphy.

השימוש הוא יומיומי

הדלקה וכיבוי של מכשירים חשמליים מרחוק אינם חלק מסיפור מדע בדיוני, כיום קיימים אביזרים שונים אשר יכולים לאפשר לכם לקבל את השליטה מרחוק על כל מכשיר חשמלי בביתכם. בין היתר אחד השימושים הנפוצים הקיימים בבית הוא השליטה על התריסים החשמליים באמצעות מפסק חכם לתריס להתקנה פשוטה וקלה כמו מפסק חשמל רגיל. כל מה שצטרכו הוא שיהיה לכם ראוטר עם אינטרנט אלחוטי בבית ומעתה תוכלו לשלוט על התריסים בביתכם מכל מקום בעולם. אלה הם חלק מהשימושים היומיומיים שאנשים עם מערכת תריסים חכמה נהנים ממנה:

  1. בוקר ואתם ממהרים לעבודה. בבית עם לא מעט תריסים חשמליים אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים מספר דקות בכל בוקר כדי לסגור את כל התריסים בבית. עם מערכת תריסים חכמה תוכלו ללחוץ על כפתור אחד באפליקציה ולבצע הורדה של כל התריסים החשמליים.
  2. חורף יצאתם מהבית בחיפזון ושכחתם להוריד את התריסים ולסגור את כל החלונות בבית. אתם בעבודה ובחוץ מזג אויר סוער אשר עלול ללכלך ואף להרטיב במקומות שהחלונות אינם סגורים. עם מפסק אלחוטי לתריס חשמלי תוכלו לסגור כל תריס בנפרד ו/או את כל התריסים ביחד בלחיצת כפתור מאפליקציה שבטלפון שלכם.
  3. תודו שקשה לכם לקום בבוקר ולרוץ להעיר את הילדים לבית ספר. תודו שהיה כיף ונעים אם ביום שבת מפסק לתריס חשמלי wifi היה עולה ויורד לפי זמני שעון שבת שהוגדרו מראש. באמצעות מפסק אוטומטי לתריס חשמלי תוכלו להגדיר תזמונים קבועים או חד פעמיים לעלייה או ירידה אוטומטית של התריסים בביתכם.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email