מפסק חכם לתריס חשמלי

מפסק חכם לתריס חשמלי

לא שמת לב כי מערכת התריסים החשמליים בביתך דורשת ממך תשומת לב ומשאבי זמן רבים? נכנסת לבית חדש ואת/ה לא יודע כיצד להתרגל ולתפעל את מספר התריסים הרב שבביתך? השליטה על התריסים החשמליים בביתך מעולם לא הייתה מתבקשת כפי שהיא היום. בעידן בו זמן הוא המשאב היקר ביותר לנו וביטחון הבית הוא דבר שאין שני לו, הפיכת התריסים לתריסים חשמליים אלחוטיים זה הדבר הבא שאתה רוצה להשקיע בביתך.

 

תריס חשמלי חכם – ליהנות מכל העולמות

אחד הדברים החשובים בבית חכם הוא היכולת לשלוט על התריסים החשמליים בביתכם מאחר והדבר מקנה ומאפשר לך להינות ממספר פרמטרים אשר ישדרגו את איכות חייך ואתה רמת הוודאות והביטחון שלך במהלך חיי היום יום.

  1. ביטחון – היכולת לסגור את התריסים גם כשאת/ה מחוץ לבית מאפשרת לך יכולת ביטחון וודאות מלאה כי ביתך סגור כפי שאת/ה רוצה ומערכת אזעקה יכולה לפעול בצורה מיטבית ללא הפרעות כך שאתה יכול להינות ממקסימום שקט.
  2. גמישות – מערכת לשליטה על התריס/ים בביתך תאפשר לך לבצע פעולות חכמות רבות כמו תרחישים חכמים, תזמוני רבים מראש ויכולת שליטה על התריסים גם כשאת/ה מחוץ לבית. כך למשל ביום סגריר ומזג אויר גשום ניתן לבצע פעולה של סגירת כל התריסים בבית כשאת/ה נמצא במקום עבודתך.
  3. נוחות – מערכת ההופכת את המפסק תריס הקיים אצלך בבית למפסק אלחוטי לתריס חשמלי מקנה לך נוחות ואיכות חיים יומיומית כך שמדיי בוקר כשאת/ה בדרך לצאת לעבודה.
כדי לעבור לדף המוצר – לחץ כאן

סדרת Home WiFi – עשה זאת בעצמך

באמצעות סדרת Home WiFi תוכלו להפוך את התריס החשמלי בביתכם למפסק תריס wifi ללא צורך בתשתית חשמל מיוחדת וללא מאמץ מיוחד. באמצעות הבית החכם של הומיטק, סדרת Home WiFi תוכלו להינות ממערכת פשוטה הניתנת להרכבה בצורה פשוטה ושליטתה על החשמל החכם נעשה באמצעות תיכנות פשוט ללא צורך בחיבור מרכזייה אלא חיבור של יחידות ההתקן ישירות לראוטר הביתי. בסרטונים הבאים תוכלו להתרשם כמה זה פשוט להחליף מפסק רגיל במפסק תריס חכם ולחבר אותו לשליטה באמצעות הטלפון הנייד שלכם. 

לא רק מערכת לתריסים – להוסיף ולשדרג התקנים נוספים

הומיטק Homeetec  מפאשרת לך להוסיף ולשדרג שליטה על התקני חשמל נוספים לרבות שליטה על דוד החשמל שכאשר מגיע החורף תוכל/י להינות ממים חמים בכל עת, להדליק ולכבות את הדוד כשאתה יוצא מהעבודה בדרך הבייתה. בנוסף, תוכל להינות משליטה על המזגן, תאורה, להוסיף מצלמה פנים או מצלמת חוץ, לשלוט gל דלת הכניסה בביתך, לקבל התראות ביטחון כמו פתיחת חלון או גילוי הצפה.                        

כנס עכשיו לדף המוצרים ותוכל להתרשם ממגון מוצרים רבים אשר ניתן להוסיף למערכת השליטה בתריסים – לחץ כאן

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email