s-l1600

מפסק מגע חכם לזרם גבוה

בבחירת מפסקי מגע בטכנולוגיית טאצ' לכל הבית עלינו לוודא כי קיימים פתרונות הולמים לכל האלמנטים הקיימים בבית החל ממפסקי מגע לתאורה, תריסים חשמליים ועד למפסקי זרם גבוה כגון תנור חימום לאמבטיה, מפסק דוד חשמל, מפסק למזגן ועוד.

מפסק מגע לזרם גבוה – למה חשוב לשמור על התקן?

מפסקי מגע מגיעים במגוון רחב של הספקים,רובם מתאימים להפעלת מתגי תאורה, מאוררים וכו'. לא ניתן להשתמש במפסק תאורה לצורך הפעלת התקנים בעלי צריכה גבוהה יותר מאחר והם לא תקניים להפעלת אותם אלמנטים. התקן מורה על ניתוק פזה ואפס עבור אותם מתגים אשר זורם בהם זרם גבוה להפעלת דוד חשמל, תנור וכדומה. במידה ונחבר מפסק רגיל להפעלה של אותם גופי חשמל אנחנו מסכנים את בטיחותינו. כמו כן, חיבור של צרכן חשמלי עם הספק גבוה מזה שיכול להכיל המפסק עלול לשרוף אותו כליל. לסיכום, לצורך חיבור מפסק אלקטרוני עם זרם גבוה יש להשתמש במפסק עם ממסר 16 אמפר לכל הפחות ועל המתג לבצע ניתוק הן של הפזה והן של האפס.

 

מפסק זרם גבוה – דיגיטלי או אנאלוגי?

עם הקדמה הגיע טכנולוגיה פשוטה וקלה ובראשיתה יצאו מתגים דיגיטליים אשר ניתן לחברם אלחוטית באמצעות ה-WIFI. מתגים אלו ניתנים לשליטה ותזמון באמצעות הטלפון שלכם, כלומר ניתן לבצע הפעלות מתוזמנות שנקבעו מראש ללא הגבלה של מספר ההפעלות, כך שתוכלו לקבל מים חמים בכל רגע נתון ובמיוחד בשעות העומס של הבוקר והערב. להבדיל ממפסק אנאלוגי מפסק דיגיטלי יכול להישלט בצורה פשוטה מהאפליקציה וניתן לבצע שינויים בזמן אמת כמו להוסיף או לבטל תזמונים והדלקות. בנוסף, במפסקים דיגיטליים תוכלו לקבל נתונים נוספים כגון צריכת חשמל, צריכת הספקים, עלויות חודשיות ועוד.

 

סוגי מפסקים דיגיטליים לזרם גבוה

בהומיטק תמצאו מגוון רחב של מפסקי דיגיטליים וחכמים לזרם גבוה. כלל המפסקים הדו-קוטביים עשויים מזכוכית קריסטל, מנתקים הן את הפאזה והן את האפס גם בהפעלה חשמלית וגם בהפעלה דרך האפליקציה. הנה תיאור של המוצרים העיקריים בקטגורייה זו:

1.      מפסק זרם גבוה כללי

מפסק הדלקה וכיבוי לזרם גבוה כמו הדלקה מחמם מגבות, מאייד, ג'קוזי ועוד. המפסק בעל ממסר של 4400W ומותאם לעבודה במתח גבוה.

לחץ על לינק לצפייה במוצר.

 2.      מפסק זרם גבוה לתנור

מתג עם אפשרות להפעלה קצובה של 15 דקות או 30 דקות או הפעלה ללא הגבלה. באמצעותו ניתן להפעיל את תנור החשמלי ולחמם את המקלחת לזמן מוגבל וקצוב מראש.

לחץ על לינק לצפייה במוצר.

 3.      מפסק זרם גבוה לדוד חשמל

מפסק ייחודי לשליטה בדוד החשמל בעל עיצוב וטכנולוגיה המאפשרים למשתמש להינות ממגוון תכונות מתקדמות כגון: זיכרון הדלקה במקרה של הפסקת חשמל, ניתוק אוטומטי במקרה שהדוד הגיע לנקודת רתיחה, אפשרות הדלקה ידנית קצובה במרווחי זמן של 15 דקות ועוד.

לחץ על לינק לצפייה במוצר.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email