Heltun_wit_wand.webp.100

תרמוסטט חכם לחימום תת-רצפתי

מערכת בית חכם היא כזאת שמחברת את כלל המערכות החשמליות בבית לתוך ממשק ניהול ותפעול תחת קורת גג אחת, כלומר אפליקציה אחת באמצעותה ניתן לבקר ולנהל את כל אותן מערכות שבביתנו. באמצעות ממשק ניהול כזה אנחנו מחברים בין מערכות שונות וגורמים להם לתקשר ולהסתנכרן האחד עם השנייה ולעבוד בשיתוף פעולה בצורה מבוקרת ומתוזמנת שנקבעת ומוגדרת מראש על ידי המשתמש.

התרמוסטטים החכמים של הומיטק מגיעים במספר טכנולוגיות ומאפשרים שליטה על מגוון רחב של מערכות ביניהם מערכות חימום תת-רצפתי ומערכות מיזוג מתקדמות. התרמוסטטים מאפשרים שליטה מלאה בכיבוי והדלקה של המערכת לרבות שליטה על טמפרטורות ועוצמות. ניתן גם לשלוט על המוצרים באמצעות שליטה קולית – לקריאה מורחבת לחץ כאן.

תרסמוסטטים בטכנולוגיית WIFI ללא צורך במרכזייה / מערכת ניהול

תרמוסטטים אלו מתאימים למערכות מיזוג וחימום תת רצפתי שפאנל הפיקוד שלהם עובד על מתח של 220V. הדגמים יכולים להתאים הן לקופסאות עגולות 55 מ"מ והן לקופסאות מלבניות 3 מודול. התרמוסטט מתחבר ישירות לנתב האלחוטי באמצעות טכנולוגיית WiFi ואינו מצריך אמצעי תקשורת נוסף. ניתן לחבר גם אתה התרמוסטט לכניסה של סנסור טמפרטורה חיצוני שמונח תחת הרצפה. גם כאן נוכל להתרשם מפאנל פיקוד בעל מסך LCD  המאפשר שליטה פונקציונאלית מלאה – לפרטים נוספים

תרמוסטטים בטכנולוגיית Z-Wave Plus דורש חיבור מרכזייה / מערכת ניהול

מערכת Z-Wave Plus הינה מערכת שמנוהלת על ידי רכזת בית חכם אשר שומרת על תקשורת אלחוטית יציבה ויעילה בין הרכיבים לבין המשתמש. מערכת כזאת מאפשרת לנו לחבר מספר רכיבים ואלמנטים רב מאוד ללא קשר בתלות ובאיכות תשתית הקישוריות והחיבור שבביתנו.

תרמוסטט במערכת Z-Wave Plus מתאים אך ורק לתשתית של קופסאות חשמל עגולות 55 מ"מ. התרמוסטט החכם מאפשר שליטה מתוך מערכת חשמל חכם מלאה לה ניתן לבצע תרחישים ואוטומציות מורכבות כגון תיכנות עצמאי, התניות IFTTT וכדומה. גם לתרמוסטט זה ניתן לחבר כניסה של סנסור חיצוני לצורך שיפור רמת הדיוק.

רוצה לשמוע עוד על פיתרון Z-Wave Plus – בוא להכיר את מערכת הניהול המתקדמת בעולם ZipaTile 2 – לחץ כאן

תרמוסטטים דקורטיבי ללא שליטה אלחוטית

 במידה והינך מעוניין בתרמוסטט דיגיטילי בעל מראה נקי וחדשני במסגרת זכוכית קריסטל, תוכל למצוא אצלנו גם פיתרון כזה, של תרמוסטט דיגיטלי המתאים הן לקופסא עגולה 55 מ"מ והן לקופסת גוויס 3 מקום. 
ניתן לקבל את התרמוסטט בצבעים של שחור ולבן וקיימים 2 דגמים שונים:
1. דגם המגיע עם חוט סנסור.
2. דגם המגיע עם ריליי חיצוני המאפשר חיבור סנסור שמסופק ע"י מערכת החימום התת-רצפתי.
לפרטים נוספים ניתן לקרוא עוד בדף הבא – לינק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email